Jeg kan ikke kommentere på din side om entreprenørskab, så jeg gør det her:
Dine pointer om de forskellige faser og hvilke faser der er gode for hvilke elever er interessante. Det giver så en indbygget undervisningsdifferentiering, hvis man bruger hele forløbet med eleverne.
Din pointe med om noget skal være nyt for brugeren/kunden eller eleverne er også god. Inkrementel innovation er fin, og målet skal være, at der er tale om nyt for kunden. Men selvfølgelig er læreprocessen den vigtigste i vores sammenhæng.
Jeg kunne godt tænke mig, at du havde mere fokus på de kompetencer, som det er nødvendigt at eleverne udvikler for selv at blive innovative og entreprenante, så jeg vil foreslå dig lige at få godt styr på dem.
Jeg kan ikke kommentere på din side om entreprenørskab, så jeg gør det her:
SvarSletDine pointer om de forskellige faser og hvilke faser der er gode for hvilke elever er interessante. Det giver så en indbygget undervisningsdifferentiering, hvis man bruger hele forløbet med eleverne.
Din pointe med om noget skal være nyt for brugeren/kunden eller eleverne er også god. Inkrementel innovation er fin, og målet skal være, at der er tale om nyt for kunden. Men selvfølgelig er læreprocessen den vigtigste i vores sammenhæng.
Jeg kunne godt tænke mig, at du havde mere fokus på de kompetencer, som det er nødvendigt at eleverne udvikler for selv at blive innovative og entreprenante, så jeg vil foreslå dig lige at få godt styr på dem.